Laatst aangepast op 1 januari 2024.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Onze leveringsvoorwaarden vindt u HIER

Hoe worden de verzendkosten berekend?

- Per  1 januari 2024  hanteren wij een vast tarief voor het verpakken en verzenden van uw bestelling. U betaald minimaal € 2,30 (NL) tot maximaal € 7,95 (NL) voor een pakket beneden de 10 kg (poppenhuizen uitgezonderd). Zie verder de tarieven Verzendkosten NL Verzendkosten België en Verzendkosten EU . Het kan voorkomen dat de berekening heel erg afwijkt door het formaat, wij laten u zo spoedig mogelijk weten als dit het geval is. Vragen over de verzendkosten bel of stuur een email of zet bij opmerkingen "Herberekenen verzendkosten".

Waarom is er een minimum bestelbedrag en minimum verzendtarief?

Het minimum bestelbedrag is € 2,50 en verzendkosten vanaf € 2,30 voor NL. Het verzendmateriaal, zoals enveloppes, brievenbusdoosjes, vloeipapier en speciale kartonnendozen, wegen bijna nauwelijks meer op tegen elkaar op  bij een lager bedrag. Het afgelopen jaar zijn er vrijwel maandelijks verhogingen geweest, op verpakkingsmateriaal. Ook al hergebruiken we zoveel mogelijk verpakkingsmateriaal. Ook de tijd speelt daarbij een rol. 

Waarom zijn de verzendkosten voor Nederland, België en EU soms heel hoog als ik een bestelling plaats?
- Dit heeft te maken met een aantal factoren. Het systeem van de webwinkel berekend het gewicht en niet het formaat. Omdat we veelal te maken hebben met miniaturen die qua gewicht laag zijn maar niet door de brievenbus passen voeren wij het gewicht veel hoger in dan het daadwerkelijk is. Zo kan het dus voorkomen als u meerdere grote artikelen besteld u gauw boven de 2 kg komt of zelfs boven de 10 kg, er verschijnt dan een erg hoog bedrag aan verzendkosten. Ook versturen wij een aantal artikelen altijd via een brievenbus doosje of pakket met track & trace code omdat het risico op beschadigen te hoog is.

 We hebben een voorlopige oplossing bedacht. U plaatst uw bestelling en kiest vooraf betalen. U schrijft in het vakje opmerkingen "Herberekenen verzendkosten". U ontvangt dan een nieuwe orderbevestiging met de juiste verzendkosten. Als u de artikelen daadwerkelijk wilt bestellen dan kunt u betalen via een betaal link (IDEAL/bancontact) of via de bank.

We hopen dat dit in de toekomst anders opgelost kan worden maar tot nu toe is daar nog steeds geen verandering ingekomen.

Hoe kan ik betalen?

- U kunt betalen via de opties, via IDEAL, Vooraf betalen,  Bancontact, Klarna Achteraf Betalen, óf Betalen bij Afhalen, dan betaald u contant of per Pin  (volgens afspraak) of u komt het ophalen op de beurs.

Betaal ik betaalkosten voor IDEAL of Bancontact?

- U betaald géén betaalkosten voor IDEAL of Bancontact. Voor Achteraf - betalen via Klarna betaald u wel betaalkosten de hoogte is afhankelijk van het bestelbedrag en daar hebben wij géén invloed op.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?

- Zodra wij uw bestelling ontvangen wordt uw bestelling in behandeling genomen. Na ontvangst van uw betaling worden de artikelen verzameld en ingepakt. We versturen twee keer in de week en wel op dinsdags en vrijdags rond 12.00 uur. Met uitzonderingen van cursus, vakantie of beurzen. U zult vast het nieuws ook volgen het is heel druk bij PostNL o.a. door personeelstekort. Het kan daardoor langer duren dan normaal. Voor België kan het zelfs een aantal werkdagen zijn. Tijdens de zomerperiode juni, juli, augustus hanteren wij een aangepast verzendschema. Voor bestellingen buiten Nederland kunnen wij geen exacte tijden aangeven omdat deze heel verschillend zijn, ook per land.

Ik zoek een artikel dat eerst wel in de webwinkel te vinden is maar nu niet meer, is deze nog bestellen?

- Zodra de voorraad van een bepaald artikel is uitverkocht, is deze niet meer zichtbaar in de webwinkel. U kunt ons het gewenste artikel doormailen, dan kunnen wij deze indien nog te bestellen, voor u meebestellen en reserveren.

Ik heb een artikel gezien op de beurs maar kan deze niet terug vinden in de webwinkel.

- Omdat wij regelmatig te vinden zijn op beurzen, kan het voorkomen dat artikelen uitverkocht zijn. Neem dan contact met ons op via Stuur een bericht of via email: info@handwerktelier.nl dan helpen wij u graag verder.

Kan ik ook artikelen bestellen uit de Streets Ahead poppenhuis Catalogus?

- Ja dat kan. Wij bestellen het artikel mee bij onze volgende bestelling bij de groothandel. De catalogus is HIER te downloaden. Houdt u er rekening mee dat sinds Covid de voorraad bij de groothandel ook wisselend zijn.

Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen bevestiging gehad.

- Indien u een bestelling heeft geplaatst wordt automatische een bevestiging naar het opgegeven emailadres gestuurd. Als u geen bevestiging ontvangen heeft dan is uw emailadres waarschijnlijk niet goed ingevuld. Neem dan contact met ons op via Stuur een bericht of via email: info@handwerkatelier.nl.

Ik ben niet tevreden. Wat nu?

Als u niet tevreden bent met uw aankoop dan horen wij het graag. We proberen dan zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen. Zie ook herroepingsrecht en de leveringsvoorwaarden.

Tot wanneer kan ik bestellen zodat het op de beurs opgehaald kan worden?

Doorgaans kunt u tot 1 dag voor aanvang van de beurs bestellen. Het is raadzaam om het eerder te doen zodat u zeker bent dat wij het artikel bij ons hebben.

Is het ook mogelijk om een borduurpakket in andere kleuren  te bestellen?

In overleg kunnen we de kleuren van een borduurpakket aanpassen in gewenste kleur, ook het formaat van bijvoorbeeld een vloerkleed kan worden aangepast. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Tijdens het borduren van een borduurpakket kom ik garen te kort kan ik deze bij bestellen?

Indien u te kort aan garen heeft kunt u contact met ons opnemen en sturen wij u kosteloos de garen toe.

Staat uw vraag er niet bij?

Stuur dan een berichtje naar info@handwerkatelier.nl

© 2010 - 2024 Anja`s Handwerkatelier | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel