Klachten & Garantie
Wij controleren uw bestelling en verpakken deze zorgvuldig in. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij raden u aan om klachten zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@handwerkatelier.nl. Zodat wij zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden indien het gebrek binnen de garantie valt.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."